... :) ....

“Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over.”

Wednesday, October 26, 2011

move on yokk .. :)

assalamuailaikum ...

hye korang !!! :) .. apa pula kali ni entry aku nak post erk .. hmm .. MOVE ON ? nak move on apa bendanya ni .. -.-" hahaha .. sabar la .. baru nak buat introduction .. tu tajuk je tu .. ni baru nak masuk isi . :) .. aku nak tanya korang .. masa korang baru patah hati or apa apa yang seangkatan dengannya .. korang still tunggu and berharap or korang just buka buku baru .. atau pepatah lainnya .. move on ! :) ..
what ? aku tak dengar laa .. hmm .. majority nya banyak yang still menaruh harapan erk .. hehehe .. biasa laa tu .. baik perempuan atau lelaki .. sama je kot .. kalau dah jumpa seseorang yang betul betul korang sayang .. pasti payah kan nak lepaskan dia pergi macam tu je .. kalau boleh .. korang berharap dan berdoa .. supaya dia kembali ke sisi korang kan .. betul tak ??? huhuhu ... 
hah ? aku ? haha .. aku pun manusia juga .. sama macam korang .. pada mulanya still berharap but .. kalau fikir fikirkan tak guna kalau terus berharap kalau tak ada feedback dari pihak yang kita berharap tu .. so .. we have to move on .. yeah ! memang susah nak move on .. but .. kita perlu mencuba kan .. kalau tak sampai bila kita nak berharap macam tu .. kan kan kan .. :) .. 
setengah orang senang sangat nak move on untuk sesuatu benda dalam hidup dia .. erm .. nak kata hati kering .. tak ada perasaan .. aku tak tau laa .. tapi .. dia fikir untuk diri dia .. mungkin dia dah tak sakiti diri sendiri dengan berharap .. 
yela .. berharap pun menyakitkan diri sendiri tau tak .. tambah tambah .. bila feedback K.O .. huhu .. yang diharapkan tak menjadi .. mana tak kecewa .. ye tak .. hehe . biasa laa tu .. jadikan semua tu sebagai semangat .. jangan patah hati sangat .. nanti merana badan tau ..:) ..
tak salah kalau kita move on .. kita membuka langkah yang baru .. maju ke hadapan .. jangan toleh belakang lagi .. jadikan sebagai kenangan .. kenangan yang buatkan kita semakin matang .. okay okay .. :) .. 
kadang kadang membuat perubahan tak salah .. kita just nak tinggalkan semua kedukaan tu .. kan . ?? 

bak pepatah lain untuk move on .. redha dengan semua yang terjadi .. mungkin semua ni ada hikmahnya .. kita doakan kesejahteraan diri kita dan juga orang disekeliling kita .. okay .. :) ..

p/s: mungkin ya .. mungkin tak .. aku tak nafikan semua tu payah .. tapi tak salah untuk aku mencuba .. aku yakin satu hari .. semua ini akan kembali seperti biasa .. :) ..

No comments:

Post a Comment