... :) ....

“Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over.”

Tuesday, October 18, 2011

letter lagi .. ^_^

assalamuailaikum ..

hmm .. ada surat lg laa .. so aku sebagai tugas penghantar surat ni .. aku kena laa post dlm entry aku .. huhu .. dear friend .. dont worry .. aku akan tolong ko .. :) .. so .. jom sampai pesanan dr kawan aku ni . :) ..

assalamuailaikum ..
hye .. kau sihat ? kau apa kabar .. ? hmm .. kali ni apa lak tujuan aku tulis surat untuk ko .. msti ko teragak-agak kan .. huhu .. eh jap .. before tu .. aku ingat aku nak tukar laa panggil kita .. no more aku n no more kau ... boleh .. ? aku nak tukar kepada saya n awk .. boleh ea .. hanya dalam warkah je kita guna bahasa macam ni .. boleh .. kalau realiti .. still available untuk guna kau n aku tu .. :) .. so .. boleh ye .. awk ? 
awak .. awak .. boleh tak saya nak tanya sesuatu .. dalam stage persahabatan kita .. saya ranking yang keberapa ea ? hmmm .. ? awak .. awak .. awak sedar tak .. pejam celik pejam celik .. dah lama jugak kan kita berkawan .. seronok dapat kawan cam awak .. awak selalu bagi saya happy .. but dalam gembira tu .. still ada kedukaannya kan awak .. :) .. eh tak apa .. saya tak salah kan awak pun .. saya just .. kesal .. kan bagus kalau saya pertahankan prinsip saya dulu .. so tak ada laa .. saya terluka macam sekarang ni ... kan kan kan ?? 
awak .. andai saja masa tu boleh berputar kan .. andai saja saya dapat ubah kembali semua yang pernah terjadi ni .. so tak ada laa rasa sedih sedih macam ni .. so tak ada la air mata kan .. :) .. awak .. andai saja .. bukan awak yang hadir hari tu .. andai saja bukan awak yang muncul pada saat saya perlukan seseorang masa tu .. andai saja .. bukan awak ! pasti saya tak akan jatuh hati pada awak kan .. kalau awak tak mula kan something yang boleh saya ingat hari tu .. mungkin .. sekarang ni .. perasaan saya kat awak still sama macam kawan kawan je kan .. :) ..
awak ... kenapa semua perlu awak erk ? awak tau tak .. kat hati ni .. sakit sangat .. setiap kali kenangkan awak .. teramat sakit awak .. sangat-sangat sakit .. penat .. sukar untuk bernafas pun ada jugak ! malam malam .. yang temani saya masa saya terlalu rindu kan awak .. hanya sebuah lagu . sebuah lagu yang ada maksud tertentu .. disebabkan lagu tu jugak ..saya rasa sesak .. yuppp .. saya memang boleh tersenyum awak .. tapi kan awak .. semua tu fake ! hanya untuk sedapkan mata orang sekeliling saya memandang .. tak kan la saya nak tunjuk kan yang saya tengah berduka sekarang ni .. nanti mesti diorang risau kan .. :) ...
awak .. kita still berkawan kan .. awak .. boleh ke saya ubah perasaan saya ni kembali ke perasaan yang asal .. ? saya tak nak ada perasaan macam ni lagi .. saya nak buang semua perasaan ni .. betul awak .. saya penat sangat .. saya selalu ternanti-nanti kan awak .. mungkin sebab sebelum ni dah  terbiasa kot ... tu yang jadi macam ni .. 
awak .. saya rindu awak .. rindu sangat .. serious .. sekarang ni .. saya memang teramat rindu kan awak .. hmm .. dalam kotak fikiran saya .. saya selalu set .. mungkin awak tengah busy .. banyak benda yang awak nak kena uruskan .. tapi awak .. semakin lama .. tak tertanggung rasa tu .. kadang-kadang saya harap sangat .. awak kembali macam dulu .. hanya dengan cara tu .. saya dapat kurangkan rasa rindu tu .. nak tau tak .. kadang-kadang .. laman social network awak .. jadi tempat saya stalk .. untuk tahu perkembang terbaru awak .. andai saja awak tau semua tu .. 
hmm .. ada juga saya berharap .. semua ni hanya mimpi .. bila bangun dari mimpi tu .. semua akan jadi seperti biasa .. no more perasaan macam ni .. huhu . tapi tu memang tak akan mungkn terjadi kan .. huhuhuhu ..
okay laa awak .. setakat ni je laa .. saya tak dah sanggup nak teruskan menulis ni .. pedh dihati menahan rasa .. so .. kalau awak ada terbaca .. only one sentence saya nak beri kat awak dalam warkah kali ni . SAYA TERAMAT AMAT SANGAT MERINDUI AWAK .. ! :) .. 
awak .. take care okay .. dimana pun awak berada sekarang ni .. apa pun yang awak buat .. saya doakan awak sentiasa bahagia .. n ceria .. okay .. miss u so much .. :) .. 

fuhh .. pnjangnya warkah kawan aku ni .. hadeh .. penat nak baca .. so .. untuk yang ditujukan itu .. harap kau dapat faham apa yang dia nak sampai kan .. ni hanya luahan dia .. kalau kau tak terima pun tak apa .. ni hanya luahan dia yang ikhlas .. :) .. oo ok .. bye ! :)

No comments:

Post a Comment