... :) ....

“Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over.”

Monday, October 24, 2011

kembali senyum .. :)

assalamuailaikum .. 

hye hye hye ... :) .. kembali senyum ? lagu melayu yang ala ala full house yang rain nyanyi tu ke ? hmm .. oh ho .. no laa .. tajuk entry ni .. sebab ada sesuatu yang boleh buat kita kembali senyum .. jika sebelum ni kita selalu berduka sedih monyok tak ada mood .. but INGAT satu hal .. ada sesuatu yang boleh kembalikan senyuman kita tu .. jangan lupa .. kat sekeliling kita ni banyak orang yang ambil berat pasal kita . so kenapa nak rugikan semua tu kan .. hehe .. :) ..  
actually entry kali ni aku nak selit cerita sal aku sikit .. huhuhu .. semalam .. hari yang agak mengembirakan bagi aku . :) happy sangat .. serious .. since sejak dua menjak ni aku kurang happy sikit .. sikit je laa . tak banyak pun .. :D hehe .. 
so apa yang aku happy sangat tu ? mesti semua pelik kan .. tiba-tiba ja .. aku nak share story aku kat sini .. erm . tajuk ni pun .. boleh berkait dengan semua orang gak .. :) .. okay .. kembali ke reason sebab apa aku happy sangat tu .. :) .. meh nak cerita .. semalam aku keluar date .. :) hehe .. 
WHAT? DATE? hahaha .. jangan laa terkejut sampai macam tu sekali you all .. hadeh .. korang ni kalau ingat keluar DATE je mesti keluar dengan someone special kan .. apa laa korang ni .. tak semestinya keluar date tu .. harus and mesti keluar dengan pasangan kekasih kita or sesiapa yang teristimewa ... kalau aku keluar date hanya dengan 3 jenis orang je .. pertama : tak lain tak bukan my ABANG ! big brother aku laa kan .. :) .. second : of course cousin cousin aku yang tersayang .. tak kisah la abang or adik sepupu lelaki .. asalkan dengan diorang aku akan keluar date .. haha .. lastly : someone yang mendapat kebenaran dar second king and the only queen aku .. iaitu abang and mak aku laa .. if tak dari second king .. dari pembantu dia .. my abang sepupu .. :) .. hanya dengan orang orang yang aku listkan tu je aku akan keluar date .. :) 
macam aku semalam .. aku keluar date dengan beloved cousin aku .. ops ! jangan nak buat gossip kata .. ada skandal dengan sepupu sendiri pula erk .. huhu ...
mesti bagi korang rasa .. apa la yang best sangat keluar dengan sepupu ... hmm . tu laa korang . yang tahu boleh having fun dengan orang yang korang suka je .. siapa kata . dengan family sendiri tak boleh having fun .. try dulu baru cakap .. hehe .. :) .. even sekejap je masa aku luangkan dengan sepupu aku tu .. tapi serious buat aku happy sangat .. ye laa .. agak lama kami tak luangkan masa macam tu .. masing masing busy .. dengan aku sambung belajarnya lagi .. dia dengan nak spm lagi .. memang susah laa kan .. huhu .. semalam .. sambil sambil jalan ..kiaorang borak borak .. ada sesuatu yang buat aku terharu sangat .. sangat sangat la . hehe .. thanks cousin ku .. :) .. plus dia pun bertamabah tambah handsome . kagum lak aku tengok sepupu aku sorang ni . handsome .. hehe .. 
dua jam setengah jalan jalan .. minum minum .. tengok sana tengok sini .. and u know what .. ! aku kena sponsor duit untuk beli soccer ball .. ada ke patut .. hadeh .. memang hantu bola betul .. nasib baik sayang sepupu punya pasal .. haha .. tak sampai hati tengok muka terlebih simpati tu .. hahah .. lepas dapat bola . bukan kemain lagi punya suka erk .. happy ye .. haha .. so .. aku pun turut happy jugak ! :) ..
semalam juga laa buat aku rasa beban yang ada hilang macam tu je .. rupanya .. dalam kesedihan ada juga yang boleh kembalikan kita tersenyum kan .. kita kena pnadai cari je .. kegembiraan tu sentiasa ada .. cuma nampak and tak nampak je .. kalau dah nampak .. hargai kegembiraan tu kay .. :) .. 


 kan lawa .. senyum macam ni .. :) .. ingat ye korang . selalu tersenyum .. tak ada apa yang tak dapat korang selesaikan .. senyum je .. tau tau .. :) 
credit to cousin ku : happy happy .. nanti after spm .. lepak lagi yokk .. and by the way .. buat spm tu elok elok .. i know u can do it .. chaiyok ! :) ..

No comments:

Post a Comment