... :) ....

“Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over.”

Monday, October 3, 2011

kenapa bg harapan klu tak sudi .. ?

assalamuailaikum ...

hmm .. myb entry kali ni agak hot bg kaum adam diluar sana .. opssy .. ! boys .. jgn melenting dlu ye .. kaji diri korg balik .. ada tak korg pernah buat macam ni kat kaum hawa .. ? ok2 .. but tak lupa juga pada kaum hawa yg dikategorikan sbg  'playgirls' tu .. ok2 ?? so fair n square ... :) .. 
so .. entry kali ni .. aku nk tanya skit .. sbb apa .. boys ske bg harapan palsu kt girls .. ? hmm ? korg tau tk .. kadang2 perbuatan korg tu .. dpt melukakan perasaan org lain .. myb korg tk berniat .. itu yg korg lakukan ... bila perempuan .. dh start suka kt korg .. nnt korg jawab .. "eh .. aku lyn ko sbg kawan je .. mna ada lebih2 ni.." tk ke perempuan tu dh salah faham .. ? korg kena faham .. perempuan ni .. ada sekeping hati yg sgt.. lembut . jgn laa.. sbb kami dikategorikan sbg kaun yg lemah .. korg slamba je nk lukakan hati ni ... 
klu tk ska .. buat cara tk suka .. jgn bagi apa2 harapan .. nnt tk laa .. org salah faham .. n jgn sesekali korg jd kan perempuan ni sbg bahan kajian korg .. utk korg uji .. korg nk permainkan .. perempuan bkn boneka .. bkn bahan experiment .. dia manusia yg still ada hati naluri .. yg ada perasaan .. yg tau rasa sakit .. kecewa .. 
perempuan ni .. sekali dia dah disakiti .. ssh utk diubati tau .. jgn laa korg sesekali cari pasal .. mungkin hati kami lembut .. tp sekali dikeraskan .. tiada cara utk lembutkn ia blik .. ssh tau .. 
hmm .. korg tau tk .. perbuatan korg tu .. sgt2 mnyakitkn .. bleh buatkn perempuan ni nangis .. tau tk ? myb krg rasa .. biasa je .. tp bkn perempuan .. igt tu ... 
pesanan aku kt korg .. tlg laa .. jgn sesekali letakkan harapan klu korg sndiri tak pasti .. sama ada korg bleh tunaikan or tak .. n jgn salahkn perempuan .. bila dia cop kaum lelaki ni sbg buaya darat ... ok .:) .. 
entry ni .. credit to someone yg pernah ak knal msa suatu ketika dahulu .. : thnk u .. sbb ko laa .. aku bina tembok cina dlm hati ni .. sbb ko jgak laa.. aku tk pernah tgk org lain .. n sbb ko jgak laa .. aku terpksa mnta doa dimakbulkan .. sbb ko jgak laa aku dpt bezakan yg mana permata yg mana kaca ..  but pe pn thnx.. sbb bg aku rsa experience mcm ni .. :) .. aku doakan ko bahagia  .. :) .. tk pernah terlintas dlm hati ni nk berdendam .. jst harapan aku .. jgn buat bnde ni . pd org lain plak k .. sbb rsa perit tu mmg tk tertahan .. sakit tu hanya Allah shj yg mngetahui .. alrite .. :) ...

No comments:

Post a Comment