... :) ....

“Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over.”

Saturday, October 1, 2011

letter for u~

ni ada surat dr someone utk seseorg.. dia tk leh nk antar.. tp harap klu srat ni dpt dibaca oleh si dia! so ak sbgai org tgh.. tlg post kn surat ni dlm blog ak yew.. huhu.. :)

assalamuailaikum...
:) first2 skali.. kte kna snyum kn .. bru rezeki msuk .. hehe .. actually, ak sndri tk tau tujuan ak nk smpai kn surat ni kt ko .. just anggap ni sbg luahan hati ak kt ko ye .. ak tau n ak pasti, klu dlm realiti ak pasti tk berani lah ! mmg dpt dijamin laa kn .. huhuhu ... 
pertama, bnda ni dr dlu lg ak nk kata kn kt ko.. sini laa .. ak nk bisik ni .. "ak ske kt ko" ! jujur n ikhlas ak katakan its hard for me to fallin in love again .. but since knal ko, ak dh terjebak dlm perasaan ni, so just accept je la kn .. tp ! ak tau .. bertepuk sblah tgn kn .. ? ? its okay la .. dh terbiasa sgt daa .. huhu .. org slalu kata, klu bertepuk seblah tgn mmg tk akan berbunyi .. mcm ak skang ni laa kn ? hahaha .. tk rsau klu ak terluka or what . sbb hati ak ni dh kebal :) jd tk ada apa yg perlu nk dirisau kn. 
kedua, bkn snang ak nk buat keputusan mcm ni skali lg . even ak tau mgkin payah . but i have too . ak dh buat kputusan utk lupakan ko . kn ak kata kputusan yg ak buat ni mmg payah .. :) ... apa pun, ni yg terbaik utk kita smua .. as long ikatan persahabata kita still mcm dlu .. yg tu yg pling pnting bg aku .. myb lambat utk hakisan smua perasaan ni, tp aku yakin aku bleh buat . aku akan trus mencuba .. :) jika dlu aku bleh .. tk kn la skang ak tk leh da .. isn't it ? yg pling pnting bg aku .. ikatan persahabatan tu.. :)
ketiga, mengenali ko adalah hal yg pling terindah dlm hidup aku .. :) ko berjaya hadirkan perasaan yg dh lama terpadam dkm hati aku ni blik .. agak dasyat ye .. :) ... bkn sng tau nk ada perasaan mcm skang ni .. ada rndu .. cemburu .. sdih ... kecewa .. syg .. hmmm .. kn kn kn ??? tk pe la .. at least aku dpt rasa smua ni .. gain experience what .. haha ... 
keempat, aku nak ucap terima kasih kt ko .. byk bnda ak berhutang ngan ko .. :) thnks sbb beri aku sedikit ruang kt hati ko .. even hanya untuk seketika ja .. at least ak merasa kn ?? haha.. thnks .. sbb berada kt sini aku bila aku perlukan someone .. thnks sbb care pasal aku .. thnks sbb kata2 yg pernah ko bg kn kt aku ... thnks aw .. :) 
kelima, aku bkn sngaja nk undur diri .. tp aku dh penat .. penat dgn jalan permainan yg aku sndiri cipta .. aku tkut aku tk mampu bertahan lagi .. mgkin dlu azam aku kuat utk bertahan tp skang .. hanya Allah sja yg tahu apa aku lalui .. klu bleh aku nk sgt jd kn ko yg terakhir tp aku tkt itu just khayalan utk aku .. angan2 yg tak akan pernah ak gapai .. mmg ye ak tk sebertuah yg lain .. klu org lain myb sng nk dpt apa yg diorg ingin kn .. tp bkn aku .. tuah tk berpihak pd ak lg .. tp aku yakin, mesti ada yg lg indah utk aku .. btul tak ? ak pn tk kn berptus utk berdoa .. meminta ap yang ak inginkn ..  sbb hanya satu jaa yg ak ingin kn .. aku nk ko jd yg terakhir .. yg bleh temani aku .. bleh gapai tgn aku msa aku hulurkn utk digapai ... berada disisi ak .. :) harap sgt smua yg ak ingin kn bleh jd kenyataan .. if only .. right  ? ? 
keenam, ak pn tk akan lupa doakan kebahagiaan ko .. mgkin btul ckp org . tk mungkin kita sggup berkorban demi org yg kita ska kn .. tp itu yg akan aku buat .. aku akan korbankn smua perasaan ni asalkn aku bleh tgk ko tersenyum n happy .. kebahagiaan ko, kebahagiaan aku gak .. :) .. stgh org kata, kita ptut berjuang demi org yg kita ska .. tp klu berjuang pun .. hnya jasad yg kita miliki, bkn sepenuh hatinya .. buat apa ? btul tk ? :) .. dlm permainan cinta, pergorbanan amat diperlukan ye .. so apa salahnya klu kita berkorban .. skali skala je kan ? tk salah kn ? 
akhir skali, harapan aku .. hati ko dpt ak miliki .. tu je yg aku nk .. hmm .. ssh nk ucap bnde ni .. tp aku nk kata jgak ! "AKU MENCINTAI DIRIMU SPENUHNYA .. " biarlah ak pendam .. slagi ak mampu .. aku akan cuba .. klu tak . aku akan menjauhkan diri .. :) 

“I'm not supposed to love you, I'm not supposed to care, I'm not supposed to live my life wishing you were there. I'm not supposed to wonder where you are or what you do...I'm sorry I can't help myself, I'm in love with you.”

 

so amacam ? aku harp org yg kwn aku nk tujukn sgala perasaan dia ni.. sdar . sbb dia btul2 mnyukainya.. ak hanya bleh bantu dgn cara mcm ni je la .. ak harap org tu dpt mengerti stiap luahan isi hati kwn ak ni .. :) ok ?

No comments:

Post a Comment